06.05.2020.

Тема. Юрій Винничук. "Місце для дракона" - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть  "драконячі закони". Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин

 

1. Прочитайте уривки з повісті (підручник, с.200-206).

2.  Виконайте завдання в зошитах.

Заповнити анкету Дракона Грицька
Анкета головного героя
1. Ім’я головного героя_______________________________
2. Вік, соціальний стан_______________________________
3. Думки персонажа_________________________________
4. Риси вдачі_______________________________________
5. Ставлення до нього інших героїв
________________________________________________
________________________________________________
6. Ставлення автора до героя
_______________________________________________
_______________________________________________
7. Ваше ставлення до вчинків героя
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

 

3. Підготуйтеся до контрольної роботи  за творами В.Дрозда та Ю.Винничука.

4. Фото виконаного завдання чекаю до 18:00 06.05.2020.


22-23.04.2020.

Тема. Юрій Винничук. "Місце для дракона" - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть  "драконячі закони". Парадокс: дракон Грицько - поет і християнин

 

1. Перегляньте відео.

2. Прочитайте уривки з повісті (підручник, с.187-200).

 

Любі учні! Якщо у вас виникнуть запитання, то звертайтеся до мене у Вайбері або у коментарях на цій сторінці.

Comments: 0

15-16.04.2020.

Тема. Володимир Дрозд. "Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії

1. Тестова перевірка знань з теми

«Володимир Дрозд. Оповідання «Білий кінь Шептало»

 

1. Ідеєю оповідання «Білий кінь Шептало» є (з 1 – 20 завдання по 0,5 б.)

А захоплення прагненням особистості позбутися туги, жалю
Б заклик до активної життєдіяльності
В нівелювання самобутньої особистості під впливом натовпу
Г засудження легковажності, надмірної гордості

2. Головною проблемою у творі є

А підступність і зрада
Б формування особистості, роздвоєність її душі
В мораль і бездуховність
Г людина та природа

3. Кульмінацією оповідання є

А на волі кінь відчув себе особистістю
Б Шептало біля водопою
В самотність коня
Г головне – знати про свою білизну

4. Шептало змалку найбільше ненавидів

А самотність
Б пихатість Степана
В бригадне дворище
Г  табун, гурт

5. Інші коні недолюблювали Шептала, бо

А у нього й досі не загоїлася на спині ранка, уподобана ґедзями
Б він не любив бути в загорожі
В  у нього особливі стосунки з конюхом
Г на пасовиську волів бути на самоті

6. Кінь Шептало найбільше соромився

А  становища робочої худобини
Б  бути осторонь від інших коней
В  зневаги конюха
Г  прикидатися покірним

7. Подумки Шептало критикував деяких коней за

А  бездіяльність
Б  обмеженість
В  безхарактерність
Г  надзвичайну покірність

8. Кінь забуває про все, окрім одного:

А глузування з нього інших коней і хлопчика
Б  безглуздого кружляння в приводі
В  відрази після водопою
Г тремтливої ілюзії волі та влади

9. Шептало піднімає голову й ласкаво ірже тому, що

А  нарешті знайшов спільну мову з табуном
Б він може більше відпочивати
В  його охоплює солодке почуття прощення й солідарності з конюхом
Г  Степан усе частіше направляє його до міста

10. Глибока образа охопила душу білого коня, коли

А  Степан безжально вдарив батогом
Б  його позбавили завтрашнього відпочинку
В  треба котити воза ранковою міською вулицею
Г  його постійно залишали самотнім

11. Мати розповідала Шепталові про

А  гордих білих коней
Б  недосяжну волю
В  покірність і слухняність
Г  любов до життя

12. Усе життя для Шептала запаморочливо пахнув святковістю

А луг
Б ліс
В цирк
Г  чистий водопій

13. Через поблажливо-зверхній дотик білий кінь

А  низько схилив голову
Б  перестрибнув рів і помчав у лугову синь
В  сумно заіржав
Г  зачепив копитом хлопця

14. Шептало не міг стримати буйної радості, бо

А  відчув запах справжньої волі
Б  навколо було чимало соковитої трави
В  був самісінький на всю луку
Г  мокрі мітлиці лоскотали черево та груди

15.  Неприємний спомин засмоктав у Шепталових грудях:

А  шелест соломи по стерні, щем спини
Б  розлука з матір
ю
В
  Степанові дорікання
Г  намагання хлопчика загнуздати білого коня

16. Білий кінь заіржав грізно та бойовито, перегукуючись із громами, тому що

А  розізлився на Степана через побиття
Б  відчув себе дуже сильним
В  вирішив помститися табунові
Г  хотів налякати малого хлопця

17. У водянім дзеркалі Шептало побачив себе

А переляканого через грім
Б сумного
В  незвично білого
Г  гордовитого

18. Шепталу раптом закортіло почути Степанів голос, бо

А  нарешті втамував спрагу чистою водою
Б  почував себе ніяково через утечу
В  наполохали яскраві блискавки
Г  прокинулася винувата довірливість до кривдника

19. Білий кінь вирішив, що краще вже й надалі прикидатися

А  сіреньким і покірненьким
Б  полохливим і стурбованим
В  увічливим і розсудливим
Г  самотнім й ображеним

20.  Образ білого коня завжди уособлювався з

А благородством і ніжністю
Б  життєвою енергією, силою та гордістю
В  непокірністю та нестримністю
Г   бажанням бути завжди щасливим

21. Установіть відповідність між сюжетним елементом й уривком з твору (1 б.)

А зав’язка                     1 повернення Шептала до конюшні

Б розвиток дії               2 відчуття справжнього щастя на волі

В кульмінація               3 життєві перипетії Шептала

Г розвязка                   4 конюх Степан із Шепталом вирушив за зеленим харчем

                                      5 знайомство читача з білим конем

22. Установіть відповідність між персонажем і його словами (1 б.)

А Степан                       1 «Казав завфермою, щоб ви до привода конячину прислали».

Б кінь Шептало            2 «Надівай недогнуздок  та й веди, бо не встигнете».

В підпасок                    3 «Мало вас сьогодні ганяли. І як цей Степан терпить?»

                                                        

 

 

2. Виконайте завдання онлайн за посиланнямhttps://learningapps.org/watch?v=puwidza6c17

 

Скріни виконаних завдань  чекаю у Вайбері до 21.04.2020.

Comments: 0

08-09.04.2020.

Тема. Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання,  про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі

1. Пройдіть тест за твором "Шпага Славка Беркути" за посиланням: https://forms.gle/eszM9ft7WnKTs2jAA.  Відповіді будуть автоматично надіслані вчителю на пошту. Тест виконати до 20:00 9 квітня!

2. Виконайте завдання 11 (підручник, с. 176). Фото виконаної роботи  надішліть у Вайбері до 14.04.2020.

 

Тема. Володимир Дрозд. "Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії

1. Перегляньте відео.

 

2. Варіанти завдань:

Прочитайте  твір "Білий кінь Шептало" (підручник, с.177-185) або прослухайте аудотвір

Любі учні! Якщо у вас виникнуть запитання, то звертайтеся до мене у Вайбері або у коментарях на цій сторінці.

Comments: 0

01-02.04.2020.

Тема. "Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання,  про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі"

1. Ознайомтеся з життєвим шляхом письменниці Ніни Бічуї (підручник, с.142).

2. Якщо хочете більше дізнатися про авторку, то перейдіть за посиланням: http://litakcent.com/2013/01/28/nina-bichuja-u-misti-ja-isnuju-j-ne-znaju-chy-mohla-by-isnuvaty-poza-nym/.

3. Перегляньте відео:

4. Прочитайте повість (скорочено) "Шпага Славка Беркути" (підручник, с.142-175).

5. Запишіть у зошити основні сюжетні лінії повісті.

6. Творче завдання на вибір:

  • намалюйте ілюстрацію до твору "Шпага Славка Беркути";
  • Напишіть рекламу повісті "Шпага Славка Беркути".

Любі учні! Якщо у вас виникнуть запитання, то звертайтеся до мене у Вайбері або у коментарях на цій сторінці.

Comments: 0