06-07.05.2020.

Тема. Розряди займенників за значенням. Особові займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах особових займенників. Зворотній займенник себе, його відмінювання

1. Опрацювати матеріал у підручнику на с.193-195. 

2. Виконати вправи 508 (письмово), 511 (І завдання письмово), 513 (письмово).

3. Виконайте вправу за посиланням https://learningapps.org/2045069.

4. Вправи виконуйте розбірливим почерком! Фото виконаних вправ та скрін онлайн-завдання чекаю від вас до 08.05.2020.


05.05.2020.

Тема. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

1. Опрацюйте матеріал в підручнику на с.190, 191 або перегляньте відео

2. Виконайте вправу 504 (письмово).

3. Любі учні! Правила вивчіть напам'ять, а фото виконаної вправи надішліть у Вайбері. Успіхів Вам у навчанні!


21-22.04.2020.

Тема. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажів А. Куїнджі, С. Васильківського, І. Айвазовського та інших.

 

1. Любі учні, протягом двох днів ви писатимете твір-опис за картиною відомого  художника  С.Васильківського "Український пейзаж".

 

2.     2. Осмислення художнього полотна (усний аналіз картини)

1.     Що зображено на картині?

2.     Усно визначіть  тему й основну думку художнього полотна.

3.     Що зобразив художник на першому плані картини, на що звертає увагу на другому плані?

4.     Яка кольорова гама картини? Чому?

5.     Яку пору року зобразив Сергій Васильківський на полотні? Чи можна визначити час доби?

6.     Хто зображений на полотні окрім природи?

 

7.     Описуючи цю картину, що б ви хотіли написати, які почуття передати, які емоції викликає зображення?

 

3. Складіть  письмовий твір-опис за картиною, дотримуючись плану:

1.     Загальне враження від побаченого твору мистецтва.

2.     Ознаки предметів або явищ далекого і близького плану описати з використанням художніх засобів.

3.     Використання художником кольорів як засобу увиразнення основної думки твору.

 

4.     Естетична оцінка зображуваного.

 

4. Роботу виконайте в  зошиті. Запис повинен бути оформлений охайно та розбірливим почерком. Фото виконаної роботи чекаю до 10:00 23.04.2020. Якщо виникнуть запитання, то пишіть у Вайбері або в коментарях на цій сторінці.

Comments: 0

15-16.04.2020.

Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

1. Перегляньте відео

2. Виконайте письмово вправу. Запишіть час словами: зустрінемось о 15.30; чекатиму до 19 год.; поїзд прибуває о 21.45; фільм закінчиться о 16.10.

 

3. Шведський природознавець Карл Лінней у 1735 році у віці 28 років опублікував наукову роботу, що уславила його ім'я.

Це був квітковий годинник. 
Ознайомся з квітами, які входили до квіткового годинника, і напиши прописом, о котрій годині  квіти розкривали і закривали свої пелюстки.
1. 3:00 — розкривається цикорій.

 

2. 12:00 закривається берізка.

4. Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику на с.179 ("Дати"). 

5. Виконайте письмово вправу 481 (І та ІІ завдання письмово).

 

Любі учні!  Будь ласка, пишіть вправи в зошитах розбірливим почерком! Фото виконаних вправ надсилайте у Вайбері.  Нагадую, якщо виникають запитання, то пишіть або телефонуйте! Успіхів вам!

Comments: 0

14.04.2020.

Тема. Відмінювання порядкових числівників. Написання  разом порядкових числівників з -тисячний

1. Виконайте вправу за посиланням: https://learningapps.org/2385027 (скрін результатів надіслати у Вайбері).

2. Опрацюйте матеріал у підручнику на с.177-179. 

3. Виконайте вправу 478 (письмово І завдання) (фото виконаної вправи надішліть у Вайбері).

4. Виконайте вправу  за посиланням: https://learningapps.org/4339112.

Любі учні!  Будь ласка, пишіть вправи в зошитах розбірливим почерком!  Нагадую, якщо виникають запитання, то пишіть або телефонуйте! Успіхів вам!

Comments: 0

09.04.2020.

Тема. Відмінювання  дробових і збірних кількісних числівників

1. Перегляньте відео (якщо немає змоги переглянути відео, то опрацюйте теоретичний матеріал на с.175-176).

2. Виконайте вправи 466 (письмово) та 468 (письмово).

 

Любі учні! Чекаю від вас  фото виконаних завдань. Будь ласка, пишіть вправи в зошитах розбірливим почерком!  Нагадую, якщо виникають запитання, то пишіть або телефонуйте! Успіхів вам!

Comments: 0

08.04.2020.

Тема. Відмінювання кількісних числівників. Буква ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників

1. Перегляньте відео (якщо немає змоги переглянути відео, то опрацюйте теоретичний матеріал на с.171-172).

2. Опрацюйте матеріал у підручнику на с.172.

3. Виконайте письмово вправу 453.

4. Перегляньте відео (якщо немає змоги переглянути відео, то опрацюйте теоретичний матеріал на с.173).

5. Виконайте письмово вправу 457.

6. Виконайте вправу онлайн за посиланням: https://learningapps.org/9634315.

7. Виконайте вправу онлайн за посиланням: https://learningapps.org/9062613.

 

Любі учні! Чекаю від вас скрінів та фото виконаних завдань. Будь ласка, пишіть вправи в зошитах розбірливим почерком!  Нагадую, якщо виникають запитання, то пишіть або телефонуйте! Успіхів вам!

Comments: 0

07.04.2020.

Завдання: перегляньте відеоурок з української мови, який відбудеться сьогодні о 10 годині ранку на каналі ZOOM або NewsOne, також відеозапис уроку буде доступний в Ютюб за посиланням: https://youtu.be/68a77MKZcdI


02.04.2020.

Тема "Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників"

1. Підручник, с.167, опрацювати теоретичний матеріал.

2. Вивчити таблицю.

3. Виконати вправу (письмово).

4. Завданння на вибір: 

          Відгадати загадки, записати їх (числівник прописом):

1.                 Стоїть дуб, на дубі 12 гнізд, у кожнім гнізді по 4 синиці.

2.                 1 багаття усе світло зігріває. 

3.                 77 одежинок і усі без застібок. 

4.                 5 братів роками рівні, проте ростом різні. 

5.                 У 2 матерів по 5 синів, 1 усім ім'я. 

6.                 5 прикомірків, 1 двері. 

7.                 4 братики 1 поясом підперезані, під 1 капелюхом стоять. 

8.                 Нас отара - 7 баранів - захищає від буранів. 

 

Любі учні! Чекаю від вас скрінів та фото виконаних завдань. Нагадую, якщо виникають запитання, то пишіть або телефонуйте! Успіхів вам!

Comments: 0

01.04.2020.

Тема "Числівники кількісні та порядкові"

1. Вивчити таблицю.

2. Опрацювати теоретичний матеріал на с.168.

3. Переглянути відеоматеріал

 

4. Виконайте вправу 440 (письмово).

5. Опрацюйте теоретичний матеріал на с.169.

6. Вправи на вибір:

Нагадую, що скрін виконаних вправ потрібно надіслати на Вайбер.

При виникненні запитань, пишіть у Вайбер або в коментарях на цій сторінці.

Comments: 0

31.03.2020.

Тема "Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль"

1. Опрацювати теоретичний матеріал на с.164 або переглянути відеоматеріал 

2. Виконати вправу 434 (І завдання).  Зразок: два - другий, одинадцять - одинадцятий і т.д.

3. Завдання на вибір:

  • або виконати письмово вправу 433 (ІІ завдання);
  • або виконати завдання онлайн за посиланням: https://learningapps.org/3168114. Скрін результатів надіслати у Вайбер.

4. Творче завдання: записати в зошити назви мультфільмів, літературних творів, кінофільмів, у назвах яких присутні числівники. Скрін виконаної вправи  надішліть у Вайбер.

 

Любі учні! Якщо у вас виникнуть запитання,  то надсилайте їх у Вайбер або на у коментарях на цій сторінці.

Comments: 0